Nudelns kärna: Billig mat för studenter och andra.


Bönwraps
11 maj 2008, 11:34
Filed under: Recept | Etiketter: , ,

Bönwraps
Snabbmat: Tunnbröd av något slag + bönor + rödlök + bladspenat + olivolja + salt + peppar.

Någon sås eller dressing är säkert gott till men jag hade ingen hemma…

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Mums! 🙂

Kommentar av maria

Gott! Wraps är perfekt studentmat!

Kommentar av newbiecooking

[…] Även om jag oftast kokar egna bönor så har jag ibland köpt GoGreens färdigkokta. En av fördelarna med dem är att de finns i en förpackning som faktiskt går att återförsluta på ett vettigt sätt. Nyligen såg jag att de också har smaksatta bönor, så jag var förstås tvungen att prova… Chili och lime lät gott, så jag köpte en förpackning och testade i bröd med spenat, ungefär som de här wrapsen. […]

Pingback av delade | Produkttest: Vita bönor med chili och limesmak




Kommentera

